czwartek, 1 maja 2014

Prolog

Są dni gdy niebo pełne chmur
I nic już nie zatrzyma łez.
Są dni gdy brak nam słów
I zadajemy ból,
I ty zastanów się czy tego właśnie chcesz.
Rzucone po mieszkaniu sny
Przegrane gry, zasłoni się kurtyną
Sformatujemy serca i zaczniemy żyć
Jak gdyby czas nie płynął
Wysyłam Tobie zaproszenie
Nowy Ty, nowa ja
Wszystko zdarzy się jeszcze raz
Tak jak na początku
Niech zauroczenie trwa
Nowy Ty, nowa ja
Talia nowych kart, nowa gra
Tak jak na początku
Poznać się raz jeszcze
Nowa ja,ja, nowy Ty,Ty,
Nie uda nam się mieć wszystkiego na raz,
Coś kończy się żeby coś mogło trwać,
Ta brakująca część ukryta tu gdzieś,
Do pełni szczęścia brak nam jej
Zrozumiałem to z czerni i bieli
Sekundy i godziny
Może schowali się, aby spędzić trochę czasu
Ty i ja
Nie chcemy być jak oni
Możemy doprowadzić to do końca
Nic nie może stanąć pomiędzy
Tobą i mną
A nawet bogowie nad nami
Nie mogą rozdzielić naszej dwójki
Nie, nic nie może stanąć pomiędzy
Tobą i mną
Oh, Ty i ja 

4 komentarze:

  1. Blog zapowiada się bardzo ciekawie na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się oj zapowiada :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Julia Styles1 maja 2014 12:37

    Zajebisty prolog. Zapowiada się ciekawie. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział. Do następnego:)

    OdpowiedzUsuń